Adobe Commerce
Skapat för de främsta inom digital handel.
Adobe Commerce använder sig av artificiell intelligens och avancerade funktioner för datatransaktion för att skapa personliga B2C- och B2B-handelsupplevelser från början till slut på en och samma plattform.
Plattformen är både flexibel, utbyggbar och skalbar.
Vem passar Adobe Commerce för?
Inkomsterna är en lämplig måttstock, även om komplexiteten inte bara kan mätas i form av intäkter. Generellt sett leder Adobe Commerce alla andra segment, inklusive de största företagen och koncernerna, medan Magento Open Source är det bästa alternativet för e-handelsföretag med en årlig omsättning mellan 5 miljoner kronor och cirka 20 miljoner kronor. Även om det finns många likheter mellan Magento och Adobe Commerce, finns det också betydande skillnader, särskilt inom B2B, omnichannel, kundlojalitet, personalisering, dataanalys och affärsinsikt (BI), samt organisationer med bred och komplex verksamhet.
Det finns prisvärda och enkla alternativ för mindre e-handelsföretag, inklusive molntjänster med låga månatliga kostnader men betydande begränsningar, som WooCommerce och Magento 2 Open Source, samt ett antal nordiska plattformar. Dessa är ofta ett val i början för att starta försäljningen, men för att möta konkurrensen eller växa företaget krävs vanligtvis en mer robust plattform.
Adobe Commerce bör vara ditt förstahandsval för ett etablerat företag som antingen vill ha en konkurrenskraftig e-butik eller har sina egna varumärken och som måste hantera försäljning till återförsäljare såväl som direktkunder, kan också ha fysiska butiker och betjäna många marknader
Detta särskiljer Adobe Commerce från mängden
Oavsett om du är ett B2B-företag som är redo att nå direkt till konsumenterna (D2C), eller ett B2C-företag som hanterar flera varumärken på 10 olika språk, kan du med Commerce hantera flera kanaler och varumärken, samt utvidga till nya länder på ett enkelt sätt från en och samma plattform.
Commerce, stöttad av Adobe Experience Platform, integreras sömlöst med andra produkter från Adobe, såsom Analytics, Real-Time CDP och Experience Manager, vilket ger dig tillgång till uppdaterade profiler och detaljerade analyser och möjliggör skapande av mer relevanta marknadsföringsstrategier och förbättrade handelsupplevelser.
Prata med Alex. Han är skicklig och kan lösa de flesta problem inom digital handel. Han kommer att ge dig insikter och perspektiv på komplexa problem. Dessutom är han lätt att prata med!
Utforska
Bli bekant med oss
Håll dig uppdaterad
Prenumerera på vårt nyhetsbrev här. Håll dig uppdaterad och se vilka insikter vi delar och vad vi gör.